HOPPYGO POSILUJE MANAGEMENT
Do vedení P2P carsharingu HoppyGo na pozici provozního ředitele nastoupil Brian Koslowski (37), který tým posílil po takřka šestiletém působení v komunikační agentuře Wunderman. Novým marketingovým ředitelem se stal Matej Lupták (26), který do HoppyGo přešel z německé marketingové agentury BizMut.
Brian Koslowski do HoppyGo přichází z renomované komunikační agentury Wunderman, kde mimo jiné vedl úspěšný proces převedení digitálních aktivit automobilky Ford v regionu Středního východu a severní Afriky (MENA) právě pod Wunderman. Brian chce ve své nové pozici především úspěšně transformovat HoppyGo z lokálního lídra na poli P2P carsharingu v důležitého celoevropského hráče v tomto odvětví.
„Na českém trhu je HoppyGo jednoznačnou jedničkou a již nyní je na spadnutí expanze na další trhy v regionu střední a východní Evropy. Mým posláním bude dohlížet na hladký přerod HoppyGo v hlavního evropského hráče v segmentu a zároveň dále zvyšovat standard služeb, které HoppyGo nabízí,“ komentuje svou úlohu v HoppyGo nový provozní ředitel (COO) Brian Koslowski.
Matej Lupták má za sebou v oblasti marketingu řadu velkých projektů včetně kampaně v rámci rebrandingu S-Bahn Berlin, která se dostala do užšího výběru oborové soutěže Deutsche PR Preis 2019. Matej vedle toho pracoval také na digitálních kampaních pro klienty, jako jsou Deutsche Bank, Microsoft Slovakia, Merck, SaaS startup Pipedrive či sportovní agentura Lagardere Sports. Připravoval rovněž výkonnostní marketingovou strategii pro slovenskou pobočku mobilního operátora Orange.
Z pozice marketingového ředitele (CMO) HoppyGo chce Matej Lupták připravit smysluplnou a efektivní marketingovou strategii a vytvořit hodnotnou značku, která bude v celém regionu střední a východní Evropy vnímána nejen coby lídr v oblasti P2P carsharingu, ale jako významný a etablovaný hráč na poli sdílené ekonomiky.
„Kromě komunikace samotného brandu je hlavním marketingovým úkolem také prezentace celého konceptu P2P carsharingu, který má obrovský potenciál, ale stále je na trhu nový a ne všichni lidé jej vnímají a chápou. Bude tedy důležité komunikovat chytře, srozumitelně a ukázat lidem, v čem je carsharing výjimečný a užitečný,“ popisuje Matej Lupták výzvy, které jej čekají. „Mým cílem je vytvořit takovou uživatelskou základnu HoppyGo, aby měl carsharing široký společenský dopad a skutečně změnil způsob, kterým se přepravujeme,“ doplňuje nový CMO.